La Unió de Radioaficionats de Catalunya -URCAT- us desitja una bona revetlla de Sant Joan! Així mateix, convida als radioaficionats dels Països Catalans, a usar preferentment el català en nets i QSOs. D’aquesta manera mantindrem una llengua mil·lenària ben viva i en ple ús. Decantem la balança pel català.

 

Viuetz era ràdio! Viuetz es Païsi Catalans! URCAT convide as radioaficionats des Païsi Catalans, a usar preferentaments eth catalan e aranés en nets e QSOs. D’aguesta manera mantieram ues llengües millenàries plan viues e en plen usatge.

 

 

Please follow and like us:

Deixa un comentari